Promocja na Pomorzu

Oferty turystyczne z Polski i zagranicy, spotkanie w jednym miejscu całej branży turystycznej, konferencje, szkolenia i warsztaty dla profesjonalistów oraz liczne atrakcje dla szerokiej publiczności – tak w skrócie wyglądały targi Free Time Festiwal w Gdańsku.

W dniach 6 – 7 kwietnia Lidzbark wziął udział w gdańskich targach turystycznych. W tym dwudniowym wydarzeniu odwiedzający mogli zobaczyć na ponad 220 stoiskach oferty podzielone na 10 stref.  Na wspólnym stoisku Cittaslow Polska i stoisku Warmii i Mazur Lidzbark, Ryn, Gołdap, Górowo Iławeckie, Nidzica, Nowe Miasto Lubawskie oraz Orneta oprócz typowej turystyki przedstawiały walory kulturowe, rzemieślnicze i wyroby spożywcze produkowane w regionach wystawców.

Stoisko Miast Cittaslow cieszyło się dużym zainteresowaniem wśród odwiedzających, o czym  świadczy liczba przeprowadzonych rozmów. Pytano głównie o oferty dla ludzi aktywnie i twórczo spędzających czas, o oferty dla rodzin z dziećmi, poszukujących nietypowych i ciekawych atrakcji turystycznych, kulturalnych, sportowych i rekreacyjnych.

Goście z zaciekawieniem przeglądali mapy turystyczne, przewodniki, bazy noclegowe, trasy rowerowe i szlaki kajakowe. Podobały się także inne drobne upominki oraz degustacja: swojskiej kiełbasy i domowych ogórków małosolnych, swojskiego chleba przygotowanego przez sołtyskę miejscowości Nowy Zieluń Annę Szczepańską czy sera salami produkowanego przez Mleczarnie Lidzbark. Udało się nam mnóstwo ludzi uświadomić, że poza Lidzbarkiem Warmińskim istnieje na mapie jeszcze jeden Lidzbark. Starszy, otwierający bramę na Warmię i Mazury, z pięknymi pejzażami i atrakcyjną ofertą dla każdego.